Recenze (197)
Legie (2010)
návod ke shlédnutí- na začátku slyšíme hlas vypravěčky jak pronese něco "fakt cool", po tom ten film můžeme, s klidem, vypnout a jít smysluplně využít 103 min (třeba koukáním na projíždějící auta nebo tak), protože tenhle film skončí tou samou prupovídkou.. ufff.. tohle bylo asi to nejotřesnější, co jsem za dlouhou dobu viděl.. nuda, tupost a epochální proslovy o lásce k lidem.. teda těm, kteří nejsou "posedlí" (nebo jak?!).. co mě taky dost ničilo byly kostýmy (dobře- bylo to o Vánocích, ale afro-američan v poušti s kulichem a bundou? wtf?! a ta kopie avril l.? a ty hrozný kérky? a ten palcát gabriela? a jan tleskač?).. no bylo toho tam fakt dost..
Cesta (2009)
instantní deprese- jen přidat teplou vodu a zamíchat. viggo tady hraje opravdu všechno, protože na něm a na atmosféře, kterou jeho zoufalství vytváří stojí celý film. vážně jsem byl rád za "happy end", který u cormaca není běžný.
Matrix (1999)
rok 1999 si pamatuji hlavně díky dobrým filmům.. matrix je jeden z nich.. je to vlastně už klasika a myslím, že nikdo z diváků matrix už nevidí k.reeves,l.fishburne, c.-a. moss nebo h.weaving v jiné roli zařit tolik jako právě tady. must see.
Mnichov (2005)
pro mě asi nejlepší film stevena spielberga.
Skrytá identita (2006)
po tomhle filmu jsem začal mít rád dicapria a přestal mít rád nicholsona.. alec baldwin, martin sheen a mark wahlberg jsou zde zcela neviditelní.. a damon hraje pořád všechno stejně, takže asi ok.. scorsese to má.. méně či více, ale tohle je pecka- syrový a s tahem na branku..
Avatar (2009)
vykrádačka hledá se nemo (barevně), tanec s vlky-poslední samuraj-pocahontas (dějově) a aliens (hudebně).. z toho máme jít do kolen?
Smrt čeká všude (2008)
tolik jsem se u filmu nezapotil snad nikdy. atmosféra fantastická. tak jako v JARHEAD měl člověk pocit "pouště" tady to bylo obdobné jen s tím roizdílem, že utrpení tady je "psychické" tam "fyzické". rozhodně doporučuji. fakt.nejlepší.film.posledních.let.yeah.