Recenze (307)
Poslední bohatýr (2017)
Čumím žádný Pc,gender equal,SWJ,Lgbtq+ a jiné new order educational sračky , ale regulérně poctivá zábavná pohádka...pro lidi.
Láska a příšery (2020)
Zábava pro celou rodinu...jen některé charaktery mohli dostat víc prostoru....bavilo.
Vyšinutý (2020)
Tak s Čistou duší si sedíš za volantem svýho truckpětilitru a pak tě z nirvány vytrhne troubení zamindrákovaný matky , která nemá smysl pro hry a dramatičnost....
The Owners (2020)
Když už jdu někam čórovat ,tak se aspoň přesvědčím že to není Magorovic rodinka.
Clouds (2020)
Depka
Rose Island (2020)
Tomu říkám nasrat ouřady a vládu!......Když na tebe pošlou válečnou loď !.....vzpomínám si že mě jednou v trafice obklíčilo pět policejních aut.....za prodej plechovky piva podnapilému! (r.2000)
What Lies Below (2020)
Pohádka o žabím princi a když mu dáš ....tak to přesně takhle dopadne.
Chlast (2020)
Chceš aby tě to bavilo? otevři si flašu hezky se usaď, dívej se a sosej :) .....funguje to!
Fukušima (2020)
Kdyby se tam furt uctivě neklaněli tak maj o polovinu času navíc.........pokud chtěli točit reálie tak OK, pokud chtěli trhák tak na to měli pustit lidi od "Deep water Horizon". .... jo a Tsunami ta neomrzí....
Táta na kvadrát (2021)
Ale jo díval jsem se na to ...sic jsem usnul a nevím jak to končí, ale na Brazílii mi to přišlo takové až neuvěřitelné...to spíš věřím filmům jako Město bohů,Odpad,Carandiru apod....tohle bez soli bez omastku.