Recenze (60)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Typicky anglická černá komedie. Líbí se mi anglický styl, líbí se mi romantické komedie. Mám rád Granta i krásnou Andie Mac Dowell, která tu sice zahrála fakt celkem lehčí holku a zlatokopku, ale tak proč se do ní nezamilovat, že?? A smuteční řeč na pohřbu mě vážně dojala....
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Jen víc takových potřeštěných komedií. Furt jen samý Hollywood, francie, anglie....tohle bylo něco úplně jiného, ale vůbec ne horšího :-) Jedna perla za druhou, hudba taky super---i žánrová-cikánská, ale disco které vůbec neurazilo. Od začátku jsem se smál a říkal si, že to nemůže vydržet celou dobu- vydrželo. A název? To pochopíte, až uvidíte :D
Zachraňte Willyho! (1993)
Když jsem byl dítě tak to byla pecka kterou jsem miloval. Dnes jsem to viděl dopoledne v televizi a... no a už to nebylo vůbec ono :-(
Slova (2012)
Slova!! Slova jako fenomén. Slova jako prostředek k získání slávy. Slova jako prostředek získat to co chci. Slova jako prostředek jak čistou pravdou udělat z člověka skoro trosku. Film o touze po úspěchu a o tom, že v životě nás potkávají situace, které, ač to tak sami neplánujem, se nakonec stanou a ovlivní náš život na dlouhou dobu. A získat profesní úspěch ještě nemusí být výhra, když víte jak to je a žere Vás vlastní svědomí. Člověk u tohoto dílka nemusel zase až tak moc přemýšlet , ale to neznamená že jsem v něm neobjevil pro mě celkem hluboké poseltví. A pozor! Nevíte, že slova všechno zničí???
Na Hromnice o den více (1993)
Velmi milá romantická komedie :-) Mrzutý Phil se po probuzení do stále stejného dne po marných pokusech o sebevraždu (komu by z toho nehrabalo) začne skutečně snažit o změnu. Světe div se, se znalostí okolností začne měnit a zachra'novat i lidi kolem sebe a postupně se dokáže přetvořit k obrazu svému-teda spíše k obrazu své Milované Rity :-)
Hra (1997)
Parádní podívaná která mě ani na minutu nepustila. Co je hra a co skutečnost? Zabijí mě nebo ne? Emoce pracovaly, napětí se stupňovalo. Jediná věc která mě mrzí že sem přece jen tušil co bylo účelem hry a tudíž i jak to dopadne, ale jistý jsem si nebyl, to ne.
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Pro mě skvělá zábava...Výborný Woody a stejně skvělá Helen Hunt- ti dva si tak neskutečně šli po krku až to bylo pěkné.....skvělá hereckou šou. Děj byl sice celkem jednoduchý a nic moc (spíš nic) převratného co by vás ,,shodilo ze židle'' se nestalo, ale i tak.. Za krásnou podívanou plnou smíchu a skvělých hlášek dávám plný.
Horší než smrt (2007)
Černá britská komedie o jednom uplně zpackaném pohřbu. Začne to špatným tělem v rakvi a skončí ještě hůř.....
Pretty Woman (1990)
Společně s Láskou pře internet j¨bezkonkurenřně nejlepší filmi v žánru romantická komedie :-)
Láska přes internet (1998)
Moje absolutně nejoblíbenější romantická komedie (no možná ještě Pretty Women může konkurovat, ale nejsu si tím uplně jistý). Viděl jsem ji už milionkrát a dycky mě pobaví. Hanks a Ryan se k sobě náramně hodí. Proč jen mám pocit, že dnes je problém natočit dobrou romantickou komedii tak, aby to bylo fakt vtipné,(né praštěné) a inteligentní?