Poslední recenze (51)
Mrtvý muž (1995)
Nejspíš tu vzbudím všeobecné pohoršení, ale Mrtvý muž je Jarmuschův nejhorší film. A to o parník. To ovšem neznamená, že se v něm nenajde spousta výborných scén a hereckých výkonů. Kdyby ty byl film jiného režiséra, tak by mi vyrazil dech, ale na Jarmusche byl příliš nejarmuschovský. Prvoplánově divný a ačkoliv je poetický, není poetický tak jako ostatní Jimovi filmy, které jsou tak nějak daleko atmosféričtější. Těžko vysvětlit proč, ale tenhle film nemám rád. Možná i kvůli Deppovi. ***
Ničitel Conan (1984)
Narozdíl od kolegů tady žádný velký pokles v kvalitě nevidím. Jenom je to všechno ještě vtipnější než v předchozím dílku. K nehercovi Arniemu se připojila tlupa dalších neherců v čele s princeznou lolitkou a děsivou kočičí ženou a rozjíždějí ukrutnou jízdu osmdesátkovým nevkusem. A závěrečný souboj Conana s děsivým žabím bohem Dagothem je snad ještě epičtější, než obdobná rvačka kapitána Kirka s plazím stvořením. ****
Paříž (2008)
Francouzská kinematografie, propadající se z vrcholu stále hlouběji do filmové žumpy, nám představuje další přírůstek do škatulky patetických filmů o nebohých Pařížanech, ubohých imigrantech a morálce celkově. Tenhle typ filmů naprosto nesnáším a vzhledem k tomu kolik jich na nás Francouzi v posledních letech vrhají, se začnu francouzské kinematografii zdaleka vyhýbat. Dvě hvězdičky jen a výhradně za Juliette Binoche.