Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Daredevil (2015)
Teorie velkého třesku (2007)
Konečně nějaká pořádná intošská americká komedie. Nejlepší je Radjesh.......nemůže když má mluvit se ženou a pak ještě když je namol :D
Pán času (2005)
Simpsonovi (1989)
Nej seriál...........
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Grimm (2011)
Jessica Jones (2015)
Futurama (1999)
Minulý díl byl dobrý, jak cestovali tím časem až do konce světa a jak profesor zabil Hitlera....prostě good seriál :D:D:D