Poslední recenze (72)
Je mi ze sebe špatně (2022)
no ja ani neviem, ani koľko mám dať hviezd ani ako to komentovať, ťažký prípad táto pani a ešte ťažší film
Galerie zlomených srdcí (2020)
no ten koniec sa dal trošku vyšperkovať
Motýlek (1973)
veľmi málo spoločného s knihou a ktovie vlastne čo je pravda