Poslední recenze (36)
Ženy v pokušení (2010)
Nevím jak ženská část populace, ale já se dost nudil. Občas mi to přípomínalo tu hrůzu Líbáš jako bůh. Docela mi i vadilo dost agresivní osvětlení. No čekal jsem víc. O dost víc.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jak už tady někdo psal. Film je přetažen a přeslazen, ale ač jsem na to obvykle háklivý vůbec mi to nevadilo a jenom jsem si užíval tu podívanou a přál si aby byl ještě jeden díl, aby se měl ještě na co koukat.
Trainspotting (1996)
Tohle je film, který je významem slova kultovní. Prostě nejde ohodnotit jinak než 5*****. Osobně nejvíc oceňuju odvahu něco takového natočit.