Recenze (246)
Pták s křišťálovým peřím: Přízrak teroru (1970)
-1) Autobusova honicka. -2) debilni pritelka ktera neni schopna oknem zavolat pomoc, tak se plazi po zemi
Cry Macho (2021)
Senilni chujovina.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Uvodni scena ze soucasnosti ma 4 osoby, z toho 3 cerny a 2 teply, chybi uz jen asiat a postava s neurcenym pohlavim ktera si necha rikat "oni"...
21 mostů (2019)
Jako serial by to bylo uchazejici, jako celovecerak je to nuda.
Vřískot (2022)
Multi kulti, debilita!
Není čas zemřít (2021)
Nebyt poslednich 20 min a cerne muzatky, byl by to super film. Bohuzel, zaver filmu je zcela zbytecny a cerna alternace 007 desive neatraktivni a nesympaticka.
Paroží (2021)
Prvni dve tretiny filmu vypadaly slibne, ale posledni tretina to kompletne zabila.
Kingsman: První mise (2021)
Zoufale hloupe a nudne. [SPOILER] Teleportovani hlavniho zapornaka je jen tresnickou prezentovane debility.
Matrix Resurrections (2021)
Na prvni shlednuti me to zklamalo. Druhy pokus o shlednuti skoncil 3x usnutim, je to tak zoufale pleplacane barevne, neoriginalni homogeni vykradacka, plna zbytecnych scen, postav a monologu ze u toho nejde neusnout :(
Kilo Dva Bravo (2014)
Presne takhle si to predstavuju, naprosto zbytecne umirani uprostred niceho.