Recenze (1 186)
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Taky se mi líbil víc první díl, ten konec celkový dojem trošku zkazil, ale celkově: solidní záležitost.
Přes prsty (2019)
Fajn komedie, z české produkce posledních let ji řadím spíše k těm lepším.
Dvojče (1984)
Neuvěřitelná a docela stupidní, ale zároveň mile naivní komedie.
Město podivínů (2018)
Tahle sci-fi se povedla! Skvělý námět, scénář i výborně natočené.
Jak vykrást banku (1964)
Naprosto nejhorší film Louise De Funèse, kde nepomohl ani jeho standardně ztřeštěný výkon. Trapný "scénář" bez hlavy a paty, umělé natahování děje, spousta nevtipných podivností, špatní herci,tohle se vůbec nepovedlo.
Ad Astra (2019)
Nudné, ospalé, nevyužitý a zpackaný potenciál námětu.
Krásno (2014)
Docela bezva film, ale ten závěr je debilní. 3.5/5.
Osmý smysl - Limbic Resonance (2015) (epizoda)
Zajímavé. A výborná hudba.
Gentlemani (2019)
Chvilku jsem si musel zvykat na tu rychlou nálož a přehršel informací, jmen a charakterů, ale když si to všechno "sedlo" a já zapomněl na to, jak blbej jsem měl den, tak to stálo za to. Tolik cool charakterů, vtipných hlášek a dialogů, které mají potenciál se po více shlédnutí stát kultovními, tolik nápadů, to se jen tak nevidí. Pokud máte rádi smrtící černý humor, tak jako já, budete si rochnit. Tenhle film má šťávu, dokázal mě nadchnout, celou cestu metrem domů z kina jsem se usmíval při zpětném přehrávání nejlepších scén a už teď se nemůžu dočkat, až si to pustím znova.
Mandalorian (2019) (seriál)
Kurňa, ta hudba je boží!