Recenze (41)
Templář (2011)
Jak bych to jen stručně popsal? Akční krvavé lázně, které vás dokáži zasunout do sedaček a v napětí čekat jak to vše dopadne.
Fighter (2010)
Průměrný životopisný snímek o rodiném zázemí kde se vše točilo kolem boxu a drog. Podobných filmů bylo již natočeno nespočet a tento počin nevytáhlo z průměrnosti ani velice dobré herecké obsazení hlavních rolí.
Denní hlídka (2006)
Noční hlídka byla originál, kde se daly odpustit malé chybičky, ale pokračování těchto nedostatků i v Denní hlídce? Film byl na začátku ještě víc zmatený než první díl, navíc se tám na muj vkus moc kecelo o ničem. Ke konci už to trochu ziskávalo nádech jedničky, ale to je málo... Pokračování je slabší průměr což mě velice zklamalo.
Noc patří nám (2007)
V celku povedený thriller, až do doby kdy Joaquinovi zemře otec, pak již film ztrácí dech a vypadá to jakoby zbytek filmu dodělával jiný režisér, který chce film předčasně ukončit.
Tintinova dobrodružství (2011)
Povedený animák, kde 3D je prakticky k ničemu.
Králova řeč (2010)
Koktavé šílenství za které si Colin Firth opravdu zasloužil oskara.
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Skvělá fantasy oddechovka. Bavil jsem se od začátku až do konce.
Štěstí na dosah (2006)
Je až neuvěřitelné jak se může život zvrtnout. Film který dokáže pocuchat nervy a to doslovně. Člověk už ani nevěří, že může být hůře než právě je a ejhle zdáni klame. Hodně povedený snímek, který vyzdvihuje o podstatně velký kus výše sám Will Smith.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Nechápu jak se mohl Sandler k takovému filmu vůbec propůjčit. Děj žádný, dialogy stupině hloupé a dementní. Větší hovadinu jsem snad ani neviděl. Dívání se na tento (ne)film je zbytečná ztráta času.
Zrození Planety opic (2011)
Opravdu povedena opičárna. Famózní mimika opičáků až z toho mrazilo na zádech. Jednoznačně nejlepší a nejpovedenější díl z celé opičí ságy.