Recenze (16)
Školní výlet (2012)
Stačí špatné vedení a i dobří herci hrajou, jak největší amatéři.
Mrtví a neklidní (2013)
Je jedno jestli je to Romeo a Julie, běloch a indianka, monarcha a poddaná nebo člověk a zombie. Vše už tady stokrát bylo.
Papusza (2013)
Zajímavý pohled do cikánské kultury prostřednictvím nádherných záběru.
Muž z oceli (2013)
Na můj vkus až moc zbytečně akční, příběhu to pak ubralo na síle a podepsalo se to i na vztahu Supermana a Lois, který prostě nefungoval. Efekty nijak zvláštní, respektive všechno jsme už mohli vidět před několika lety. Celkově spíš zklamání.
Jack a Jill (2011)
Hrůza hrůz, bohužel v posledních letech typické pro Adama Sandlera. Kdy ten člověk vyroste???
Zkus mě rozesmát (2011)
Kdyby tam nebyla Jennifer Aniston a Nicole Kidman, tak dávám odpad!.
Iron Man 3 (2013)
Skvělý humor, akce podobná, jako u předchzích dílu. Převratné novinky nečekejte.
Exmanželka za odměnu (2010)
Dva docela dobří herci, kteří se koupou v žumpě.
Pí a jeho život (2012)
Měla jsem pocit, že mi Pí chce během svého vyprávění vnutit jakékoli své náboženství. Pasáže na moři vizuálně strašně hezké, v 3D naprosto okouzlující.
Babovřesky (2013)
Hodnocení "odpad!" ani zdaleka nevystihuje můj názor na tuhle hrůzu. Humor snad až moc jednoduchý, kopání do rozkroku a nekonečné ruměnce nad vyslovení slova Šoustal, Šukal a koule...to vše za vyhrávání radia Impuls a při baštění Medovníku...vrchol trapnosti. O okénku Lucie Bílé snad ani netřeba mluvit. Nechápu, co vede Trošku k tomu, aby uvažoval o natočení druhého dílu???