Recenze (459)
Penelope (2006)
Tak roztomile vtipné!
Horem pádem (2004)
Srkající Macháček není zrovna mým šálkem čaje. Hřebejka mám hodně ráda, ale tohle mě nevzalo.
Želary (2003)
Skvěle vybrané herecké obsazení (ach, má milovaná Aňa!), poutavá hudba a výborná charakteristika postav. Silné drama, na české poměry velmi dobře natočeno ale.. něco mi tam chybělo.
Václav (2007)
Smekám před Ivanem Trojanem! Dokonale realisticky zahraná postava Václava! Když jsem film viděla poprvé, byla jsem absolutně nadšená. Nedávno jsem ho viděla po páté a mé nadšení bylo snad ještě větší než tenkrát poprvé. Skvělé!
Lucky Louie (2006) (seriál)
Dost jsem se zasmála a tak trošku jsem se i červenala při té míře vulgarit. I když.. je v dnešní době slovo "píča" ještě vůbec vulgární?
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Irituje mě ten kocour!
Určitě, možná (2008)
Milé, roztomilé, vtipné. Celou dobu jsem měla takový ten "přiblblý" úsměv na tváři. Kouzelné, opravdu.
Pevné pouto (2009)
Chvílemi jsem se dost nudila, celé se to tak nějak "táhlo". Některé okamžiky mě nadchly, ale většina filmu mě velmi zklamala. Ale moje chyba, čekala jsem víc než hodně. Peter Jackson + skvělé herecké obsazení = 3*, což je velká škoda.
Láska nebeská (2003)
Nemám ráda kýčovité filmy. Nemám ráda filmy, které se skládají z několika příběhů. A v podstatě ani nemám ráda H. Granta. Ale Lásku nebeskou.. tu já zbožňuju! Miluji tu atmosféru, ty postavy i herecké obsazení, ten pozitivismus a samozřejmě vynikající a příjemnou hudbu. Jeden z mých nejmilovanějších přeslazených filmů.
Snídaňový klub (1985)
Atypický film z typické střední školy. Tak nějak mě donutil, zamyslet se nad sebou a položit si stejnou otázku. Snímek je lehký, nenásilný. Ráda použiju své oblíbené spojení: "hezky divné". Za mě plný počet.