Recenze (111)
Love, Death & Robots - Požírač duší (2019) (epizoda)
nasmál jsem se
Commando Ninja (2018)
to nedává vůbec smysl
Far Cry (2008)
kamera se třepe jako by to někdo natáčel na telefon. Celkově jako by tohle byl výtvor nějakého amatéra . . . jo vlastně.
22. míle (2018)
Choreografie soubojů, příběh i zápletka se závěrečným rozuzlením i když bystrý divák může už během snímku tušit jak to skončí.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
strašně špatné ty 2* sou jen za efekty, jinak příběhově naprostá nuda
Charmed - Pilot (2018) (epizoda)
další zbytečnost
Mrakodrap (2018)
další letní zbytečnost jako Rampage.
Solo: Star Wars Story (2018)
Trochu zbytečnost jako poslední dva filmy hvězdné ságy. Emilia Clarke se trochu mihla profesí. Feministický rebelující robot bez pohlaví - vítej rovnoprávnosti pro všechny-
Predátor: Evoluce (2018)
Nebylo to nejhorší, to rozhodně ne. Samozřejmě na původní to má hodně daleko. Celý film mě bavil, dost úsměvných momentů, Bro-romance byla povedená. Ale konec byl ušitý rychlou jehlou.
Rampage Ničitelé (2018)
zbytečný film