Recenze (267)
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Z audiovizuální stránky špatné a příběhově také nic moc. Moderátor se snaží přizpůsobit pořad do doby normalizace a to je vrchol.
Blade Runner (1982)
Atmoška a hudba bohužel nedělaj celej film, jinak by to bylo za 5.
Lví král (1994)
Můj první film v kině...
Černobyl (2019) (seriál)
Hajp jak prase, za mě dobrý líbilo se, ale že bych to musel vidět znovu...už nikdy víc
Hra o trůny (2011) (seriál)
Poslední série mě tak nasrala hereckejma výkonama a tím jak každej díl natahujou scénama úplně o ničem, že musím dát hvězdu dolů...
Mirai, dívka z budoucnosti (2018)
Kdo nemá mladšího soudruzence, ať to prosím nehodnotí. Srdcovka.
Kruh (1959)
Chtěl jsem napsat komentář typu, film přesně atmosférou vystihuje dobu, postavy, možnosti a rodinnou lásku, ale bohužel na mě vyskočila vyprcaná reklama na JISK a ani nevidim co píšu...
Krvežíznivé opice (2007)
1 star za tak hloupej scénář, až je vtipnej... jinak klasickej odpad
Ženy v běhu (2019)
Kostková s Vetchým převzali 3/4 celýho humoru ve filmu :D
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
Zatím parádys...hlavní hrdina trošku labilní, ale vybral si dobrýho peta a ten jeho schizofrenii zvládá mírnit.