Recenze (59)
Dva muži ve městě (1973)
Mozaika mezi francouzskou krimi. Dva mistři se opět a naposled sešli na společné scéně. Boj mezi napravitelností a spravedlností s lehkým a kvalitním hudebním proložením.
Spring Breakers (2012)
Feel http://bit.ly/1uuV8kx it !
Requiem za sen (2000)
Varování před požitím.Film v ojedinělých případech může navést stavy, při kterých se neživé věci jeví zcela reálné. Ustálení se objeví po druhé dávce. V obalu najdete sterilní jehlu. Pokud se vám přitížilo a máte pocit, že umřete - kontaktujte naší linku. Stahovadlo není součástí balení.
Expres foto (2002)
Osamělost člověka, prostého vyvolávače snímků, která se rázem mění v posedlost poznamenaného člověka, aniž by si to snad uvědomoval. Profesionalita a procítěnost dodává jeho práci na kvalitě, kterou lidé jen tak nenajdou. Pouhý podivín, který touží být milován, začlenit se do rodiny.
Vysvobození (1972)
Parta - dnes již vysloužilých veteránu - tady prožívá duševní a fyzický boj. Pomalu stupňující se příběh, který se z pokoření řeky zvrtnul v boj o přežití. Není vidlák jako vidlák a je třeba si na ty kurvy dávat pozor...Možná i takový příběh jednoho města a co s ním nový systém udělal. Bylo to něco podívat se na tuhle sebranku ještě zamlada stejně jako slyšet parádní kytaro-benjový JAM v úvodu.
Slzy slunce (2003)
Zpočátku jsem tomu moc nevěřil, rozjezd opravdu pomalý a až po nějaké té době se začaly objevovat první prvky zaujetí.V jedné nejmenované továrně za velkou louží vznikli roboti u kterých se pravděpodobně vinou softwarové chyby vyvinul soucit, tedy nejprve u velicí jednotky, ale po sléze se nakazily ostatní a už se to s nimi táhlo. Nalezneme i špetku humoru, ale opravdu jen špetku, na čajovou lžičku by se to nevešlo. A v neposlední řadě, pokud jste fanoušci efektivních přestřelek a ta s Bankou vás již omrzela, tak si přijdete na své ač to není ve městě za bílého dne a bez Kilmera, ale i tak má něco do sebe. Rada na závěr:Praktické využití RPG na kácení stromů.
Léto s liškou (2007)
Zpátečka do dětských let, kdy určitě každý chtěl mít nějaké zcela nevídané zvíře doma. U mě konkrétně to teda byla liška, hlavně kvůli její pověsti a vystupování. Co se týče filmu tak mě asi nejvíce zaujaly záběry krajiny,zvířat a hudba. Být asi o nějaký ten rok zpátky asi by se mi to líbilo mnohem víc. No a jak už tak bývá na konci by mělo být rčení a to zní:"Pečený holub chutná líp, než ten nevopočenej."
Tři dny Kondora (1975)
Liška střádá úlovky, ať počítá,jak počítá jedna trofej jí chybí...To ten vychytralý kondor lstivě uniká a mate lišce hlavu...ta se však nevzdává a klade na něj pasti kde se dá, jenomže lstiví Kondor je o krok napřed. Liška podcenila Kondora. A proto se z lišky stává lovná... Kondorova vůle přežít je stále větší...jeho mysl je soustředěná pouze na jednu věc a to jak přežít. Liška si povolává kamarády, ti jsou však na Kondora krátcí. Vyjde to Kondorovi ? Dostane Lišku za svou tvrdou práci a za všechny zbylé oběti ? A může si být Liška vůbec jistá svými přáteli ? Všechny živé bytosti v tomto komentáři jsou fiktivní a jakákoliv podobnost se skutečnými lidmi, žijícími či mrtvými, je čistě náhodná.
Senna (2010)
Ač se může zdát, tak jsem určitě a naprosto největší ignorant co kdy viděl tento film a neví o F1 mnoho, ne-li skoro nic. Bravurní snímek a o to víc Mega dokument o jedné z největších osobností minulého století. Od chvíle co se na scéně objevila Imola jsem začal cítit, že už to přichází. A přesně od toho okamžiku moje srdce nevykazovalo žádné známky života až do konce filmu. S oněměním jsem se přidal mezi mnohé a řekl - Senna byl ten nejlepší. Tenhle filmovej kousek mi pootevřel oči co se týče pilotů F1 a vůbec všeho (i bordelu) okolo toho a jak mě formule nebraly, tak mam po tomhle aji chuť se na nějaký ten závod podívat. Co se týče OST --- je úžasný, avšak má jednu nevýhodu a to, že cítíte tu ránu... No Fear. No Limits. No Equal.
Gladiátor (2000)
Film tak drsný a přitom krásný zároveň...Můj první film s Russelem, ale ten jsem viděl v daleko útlejším věku než jsem byl schopen to vůbec pochopit...no za několik let jsem se podíval znovu a opravdu chytne za koule..vkročení do nového tisíciletí s tímto skvostem no a nějak tak jsem se vlastně dostal k Ridleymu...Zimmer spolu s Gerrard stvořili krásu a přesně to k tomu patří...To nejlepší si ulili na konec... Now We Are Free...!!!