Poslední recenze (109)
VyVolení (2005) (pořad)
1. série 4*, 2. a 3. série 2* a čtvrtá zatím 4*
Žena v černém (2012)
Kdo se bojí, sere v síni. Hodinu a půl jsem srala v síni. Co dodat. Nejděsivější horor, co jsem dosud viděla.
Sejdeme se na Cibulce (2013) (pořad)
To jsou zase stárs... celebrity... VIP... chrrrr