Recenze (190)
Neznámý (2011)
Zajímavý film, který mně dokázal zaujmout mysteriózností bez všemožných efektů a dodělávek. Většina scén byla velice dramatická což mně dokáže přidělat ke křeslu v kině. Jsem celkem velký fanda honiček po městě a zde to bylo slušně provedené, a zase bez zbytečných počítačových efektů... Prostě dobrý film, na který bych se rád kouknul znova.
Rejkjavík (2009)
Kdyby tohle komedie tak je moje hodnoceni mnohem vyšší, protože takhle jsem se nenasmál už dlouho. Téměř žádný příběh, který je doplněn naprosto dementním scénářem z telenovel např. honí je banda bláznů a oni mají čas na to aby si mohli říct líbíš se mi, a on jsem gay... To je taková hovadina... Jediné co se mi snad líbilo byla hudba která sem tam udělala alespoň nějakou atmosféru. Jasných 15%. A to jsem hodný.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Hrůza!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tento film ve mně vzbuzoval smíšené pocity, někdy jsem přemýšlel jestli se vůbec koukám na Harryho Pottera a nebo na nějaký postapokalyptický film plný dramatu a smutku. Na filmu se mi líbilo že se konečně netočil jen okolo Harryho ale vnímal i okolí. David Yates který režíroval tuším už 2 předchozí díly se mi zdál jako vyměněný, film působil jinak než předchozí díl. Přípomínal mi film Road, když někde stanovali nebo když jsem viděl ty lovce lidí... Zajímavé opravdu zajímavé.. Asi jediný díl Pottera u kterého se těším na další, tento film měl chyby ale dokázal upoutat a to je podle mně u filmu hlavní.
The Mighty Macs (2009)
Klasický americký film, který neměl šanci udržet mé oči u televize...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Je vidět že když to někdo umí tak to prostě umí... Plus herecké výkony podtrhnuté záběry na zpocené obličeje.
Bakugan (2007) (seriál)
Další pokračování Pokemonů :D že je to furt baví.
Duel (1971) (TV film)
"Odkud máš tu jizvu?" "Duel" "Neval to do mně. Ty a duel?" "Ale ne souboj, Duel, ten starej film od Spielberga. Kamarád po mně hodil kazetu"
Četa (1986)
Naprosto dokonale provedený film, který mně dostal po všech stránkách jak hereckými výkony tak režií a hudbou. Tohle všechno dohromady dokázalo parádně ukázat krutost války a pocity vojáků. Nejvíc se mi líbily charaktery postav jako krutý Burnes nebo dobrák Elias.Ve filmu je vystihnuta válka USA vs Vietnam ale taky voják vs voják což dokázalo dohromady přivést úžasný zážiteka opravdu dobrej pocit že jsem se na tenhle film konečně kouknul.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Opravdu skvělá komedie. Jen tak náhodou jsem se koukal na Top Gear a tam zrovna byl Simon a Nick a tak jsem se o to hned začal zajímat.