Oblíbené filmy (7)
Náš vůdce (2008)
Na vlásku (2010)
Rocky Horror Picture Show (1975)
Lví král 3: Hakuna Matata (2004)
Kolikrát jsem už tohle viděla? Dvacetkrát? Třicetkrát? Poslední Lví král se mi ze všech tří dílů líbil nejvíc. Timon s Pumbou patří mezi nejzábavnější kreslené postavičky a podívat se z jejich pohledu na život Simby i vývoj jejich přátelství bylo neskutečně vtipné.
Hudson Hawk (1991)
Interview s upírem (1994)
První film ve kterém mi Tom Cruise nelezl na nervy.