Recenze (50)
Metallica: Some kind of monster (2004)
Srdeční záležitost.Dobře sestříhaný porod alba a náhled pod pokličku.......i když,hudebně se mi to album moc nelíbí.nějak moc plechu a málo Kirkových kytar.
Ulice (2005) (seriál)
الجعران أو الجعير أو أبو الجعل هو خنفساء الروث وهي حشرة سوداء من عاداتها تكوير الجيف والقاذورات والخرى والروث(الدمان) ووضع بيوضها فيها ودحرجتها أمامها وتجميعها في جحرها ثم لتقتات عليها، لونها بلون فحم الأنثراسيتت وأطلق عليها قدماء المصh اسم خِپـرِر، وعندما بدأ ظهور الكتابة أستخدمت صورته لكتابة كلمة معقدة هي الفعل خبر بما معناه (يأتي إلى الوجود باتخاذ صورة معينة)، ثم صار بمعنى (يكون) أو (يصير)......................... A to je asi tak v kostce všechno
Piknik (2014) (TV film)
5hvězd za herecké obsazení a za námět.Zpracování nehodnotím,dopadlo by o jako Ulice na Nově..........Takže průměr 3
Senna (2010)
srdcervoucí surová realita,navíc velice dobře poskládana......hold život......a smrt
Le Mans (1971)
ještě jako hluboký tenager v hluboké totalitě.....byl to neskutečný zážitek.Dokonce mám strach se na to teď s odstupem času podívat,abych nepřišel o tu atmosféru,kterou jsem jako kluk prožíval.......ale budu muset
Rivalové (2013)
a to vidíme jen zlomek toho,co se tam odehrávalo......klobouk dolů
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Dokument výborný,objektivita ........ Nutností by byl druhý díl z pohledu druhé strany.Potom by hvězd bylo určitě více.Stará otřepaná fráze:Nikdy není chyba jen na jedné straně.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
vlajková loď ruské animačky.p.s.:stejně sem fandil vlkovi.
TACHO (2010)
A to jen za záběry z rally.jinak strohé nic neříkající prázdno.Slepnoucího šéféra zachraňuje krásná blondýna,která nejspíš ani neví,na které straně je volant..............
Nutné k přežití (2006) (pořad)
hlad je nejlepší kuchař.Pěkná podívaná,nádherná příroda.Jěště že ho člověk jen vidí,a necítí.....