Recenze (29)
Bláznivá dovolená (2015)
Nový přírustek do rodiny Griswoldovců, který je nemotorný, vtipný a veselý.
Rivalové (2013)
Fantastický film, pro milovníky burácejích motorů téměř povinnost.
Spláchnutej (2006)
Spláchnutej je neuvěřitelná zábava. Bavil jsem se po celou dobu, rozhodně stojí za zhlédnutí. Dobrý zážitek na 90min.
Frozen (2010)
Film, který i přes jednoduchý děj zaujal. Atmosféra je doslova mrazící. Přirozené chování hereckých postav a i přes malou dávku nelogičností, které nešlo přehlédnout, jsem se nenudil.
Vymítač ďábla (1973)
Film spíše zklamání. Děj je nezajímavý, a velice pomalu se táhne. Hororových prvků je zde minimum, když pominu samotné vymítaní, které mě zaujalo na celém tomto snímku nejvíce.
Prasáci (2007)
Obyčejná komedie, která zaujme snad jen svým netradičním nápadem při vytváření příběhu. Herci nesympatičtí, film na jedno zhlédnutí.
Krvavý sníh (2009)
Tento film je cokoliv, jen ne horror. Strach, napětí, očekávání žádné.
60 sekund (2000)
Mohu se na tento snímek dívat 1000x ale stále mě bude bavit. Herecké obsazení i luxusní káry na jedničku s hvězdičkou.
Psycho (1960)
Jeden z nejlepších horrorů všech dob. Povinnost pro každého milovníka tohoto žánru. Atmosféra, koupelnová scéna, konec = pět hvězdiček hodnocení!
Senna (2010)
Jako velký fanda F1 jsem si tohle nemohl nechat ujít. Výborný dokumentární snímek, který by měl zhlédnout každý fanoušek formule či jiného automobilového sportu.