Recenze (116)
Mandragora (1997)
Takových filmů by mělo být víc!!
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Na pobavení dobrý, Jirko! aneb „Kdo nemá žampiony, tak ať si tam dá nějaký jiný houby. A teď důležitý, kdo nemá žádný houby, tak ať si tam nedává vůbec žádný houby.“ "To se nedá žrát ty v*le." Ale můžeš si to udělat doma. :D
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Musim přiznat, že mi tam Keira a Bloom chyběli, díky nim bylo v předchozích dílech víc akčnosti a člověk se prostě nenudil, tím jak se navzájem všichni zrazovali. Začátek byl parádní, ale škoda že se to nedá říct o celym filmu, nejvíc mi vadily zbytečně natahovaný dialogy. Depp ovšem jako vždy geniální.
Zkus mě rozesmát (2011)
Jedna z těch lepších Sandlerovek. Joo sice to nebylo nijak přehnaně vtipný, jak mám u Sandlera zvykem, ale taková oddychovka s originálnim námětem. Já jsem se pobavila, navíc Jennifer je prostě kočka.
William a Kate (2011) (TV film)
Svatba byla krásná, škoda že se to samé nedá říct i o tomto "pokusu" o film. Bylo tam pár (jedna, dvě maximálně) scén u kterých jsem se pousmála, ale zbytek nuda i přes docela zajímavý příběh, který mohl být zfilmovaný daleko líp. Jak už tu bylo zmíněno v jinym komentáři, pokud by se film bral bez tohoto reálného základu, byl by to odpad i pro mě. Ale musim uznat, že filmový William se mi líbí přece jenom víc.
Všemocný (2011)
Moc jsem od toho nečekala po přečtení obsahu, ale musim říct, že mě film příjemně překvapil, což je pro mě v poslední době úspěch, většinou to bývá totiž naopak :) Jen škoda toho odfláknutého konce, mohl být víc propracovanější. Btw prosím taky pár takových pilulek!
Poznáš, až to přijde? (2010)
Hrozná nuda. Pokus o komedii? Nejspíš. Vtipných scén tam bylo maximálně tak 3 a to nepřehánim. Člověk by čekal, že to bude příjemná podívaná, když se podívá na obsazené herce. Opak je ale pravdou..
Občanský průkaz (2010)
Hrozný zklamání. Čekala jsem mnohem víc, zvlášť poté co jsem četla různé recenze a i komentáře tady.
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Moje první divácká zkušenost s touto dvojicí a dá se říct, že je to nejpodařenejší díl. Asterixe miluju prostě a ještě víc jejich hlášky. "Rozumííš, d*bile jeden zelenej!"..... "není to d*bil, je to i*becil" :D
Miami Sands (2001) (seriál)
Jako malá jsem to žrala, jakmile mi ušel jedinej díl, byla jsem hroozně protivná :) Kam se na to hrabou dnešní telenovely!