Recenze (116)
Já, padouch (2010)
Po dlouhé době animák, který za něco stojí. Dlouuuho jsem se u žádnýho filmu tolik nezasmála! :)
Černá labuť (2010)
Černá labuť měla skoro všechno co divák očekává od kvalitního filmu- od napětí, hudby, úžasných hereckých výkonů až po nevědomost, kdy divák někdy neví, jak to v tu chvíli bylo myšleno a zda se to děje opravdu nebo je to pouhá fantazie. Nicméně jsem čekala malinko víc.
Cizinec (2010)
Film, který si hraje na něco víc, než jaký ve skutečnosti je. Nebýt tak skvělého hereckého obsazení Depp & Jolie, měl by ještě horší hodnocení. Já si akční filmy představuji úplně jinak teda..
Ženy v pokušení (2010)
Po dlouhé době český film, který je vtipný, má zajímavý příběh a skvělé herecké výkony. Tenhle styl humoru já můžu. Děj filmu je plný neuvěřitelného nadhledu a optimismu. Takových filmů, zvláště českých, by mělo být sakra víc!
Vzpomínky na lásku (2004)
Film, který spadá do sekce- You must see before you die. Nejkrásnější a nejdojemnější romantický film, který jsem kdy viděla. I přes svou délku, dokáže zaujmout a udržet diváka v napětí až do konce. Jihokorejci prostě umí!
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Moje drzá holka je první jihokorejský film, který jsem viděla a nebýt tak pozitivních ohlasů, nejspíš bych ho dál směle přehlížela. Po pravdě jsem čekala trochu víc jak od děje- našlo se zde pár pasáží, které byly doslova nudné, tak hlavně od všemi vychvalovaného epilogu. Myslela jsem si jaká to nebude emoční bomba, ale realita byla jiná, nijak extra to se mnou "nezamávalo" a to jsem docela citlivka.