Oblíbené filmy (10)
Mulholland Drive (2001)
Requiem za sen (2000)
Nikdy jsem neměla takovou depresi díky filmu. Doporučuju Rekviem za sen, panáka a Fontánu. V tomhle pořadí a co nejrychleji po sobě.
Panika v městečku (2009)
Parádní film a ještě parádnější seriál. Přesně takhle si představuju dobrý komediální animovaný film, s nápadem, inteligentním humorem, ale přitom tak jednoduchým zpracováním, až nad tím zůstává rozum stát a člověk si jen říká: "Jak tohle mohl, proboha, někdo vymyslet?""
Blbec k večeři (1998)
Geniální komedie. V hlavní roli byt, telefon a Jacques Villeret.
Ondine (2009)
Na tenhle film dlouho nezapomenu, líbilo se mi na něm úplně všechno, možná, že lepší mohl být jen ten "rozřešujcí" závěr, který tu krásnou pohádku malinko pokazil. Překvapivě mi ani nevadil samotný konec filmu, tajně jsem si přála, aby to tak dopadlo. No a když k tomu začali ještě ke všemu hrát Sigur Ros, bylo to už úplně jasný...
Sloní muž (1980)
Hanebný pancharti (2009)
Fontána (2006)
Je smyslem tohohle filmu člověka uklidnit? Viděla jsem ho asi třikrát a pokaždý si říkám, jak fajn musí být umřít... Snad proto, že doufám, že taky poletím v té obří bublině :-)
Iluzionista (2010)
Geniální, kdybych tenhle film viděla doma, tak se asi při jakýkoliv smutný scéně rozbrečím :-(