Recenze (27)
7 životů (2017)
Za mě dobrý. Mělo to spád, celkem originální námět a navíc jsem viděl prsa. Žádná nuda, hitparáda!
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Už jen kvůli té bandě tupých hlav, jejíž nenávistné komentáře, vůči pořadu a Bertíkovi samotnému, jenž se s každým dalším dílem jen a jen stupňují, má smysl tento pořad sledovat. Z trojice Vaříme s Mírou, Žrouti a Luxus na talíři je pro mne Luxus jasně nejzábavnější záležitostí. Zkrátka žádný jiný pořad o vaření, není více český, ani dokonalejší. Nebo jinak: "nejvíc miluju ladies co choděj s velkou Prada kabelkou! Tleskám! Kabelka hezká! Ale když nevíš co k ní? Vypadáš... Hm? Jak z Tesca!" A co teprv ovčí mozeček? Lahůdka a jasně nejvíc sexy pokrm široko daleko!
Osm hrozných (2015)
Krev, pot a kousíčky mozku ve tvářích všech, kterým ještě nějaká tvář zbyla. První akce přijde sice až někdy za půlkou filmu, ale čekání se vyplatí. Tarantino umí líp, ale i tak jsem odcházel z kina spokojen. Přičtu-li fakt, že usínám i u lepších filmů, v tomto případě se mi to, i přes trošku zdlouhavější začátek, nepodařilo - což musím chtě - nechtě brát jako úspěch (nejenom svůj). Takže tleskám.
Post Coitum (2004)
Šukání, krev, hudba, akce, vztahy - člověk by si skoro řekl, že tomu filmu nic nechybí, tak proč tak hrozný hodnocení? Na druhou stranu - nemám rád Pogodovou. Všem tvůrcům: chcete udělat dobrej film? Neobsazujte prosím Sandru Pogodovou! (nic osobního v tom nehledejte, ale ta ženská mi prostě nesedí)
Pavoukotřesení (2012) (TV film)
Žádnej alkohol.. Žádný drogy.. Škoda! - žádný dobrý hodnocení!
Pěna dní (2013)
Nemohu srovnávat s knižní předlohou, jelikož jsem ji nečetl, jelikož já skoro vůbec nečtu. Po dlouhé době ale musím znovu konstatovat, že je to škoda. Jak tohle může vypadat na papíře by mě totiž hodně zajímalo. Šílený, místy divný (divný vlastně skoro furt), znovu šílený, ale dobrý!
Vlk z Wall Street (2013)
Prostě nářez. Nemusíš být rockovou hvězdou, abys mohl žít stylem sex, drogy a "rokenroll" (i když na úkor druhých). Stačí být burzovním makléřem. Nebudu tu moralizovat, ale hodnotit film. Tří hodin v kině rozhodně nelituju:)
Metrix - Legenda Hroznové Lhoty (2012) (amatérský film)
Pobavilo. Legenda je hold Legenda. Kdybych mohl, dal bych i 10*:)
Andělská tvář (2001)
Skutečná perla českého filmu. Navíc excelentní Jirka Pomeže. Jsem nadšen!
Osm bláznivých večerů (2002)
bambidibidibidibambam, bambidibidibidibam... takže asi tak...:)