Recenze (83)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Vzhledem k tomu, že jsem dříve četla knihu, než viděla film, tak musím dát jenom 3*, protože ve filmu bylo vynecháno dost podstatných částí příběhu a to mi trochu vadilo...
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Kvůli tomu jejímu šílenýmu jecaku musím chtě nechte jednu hvězdičku ubrat, lezl mi na nervy tak moc, ze jsem to malem kvůli tomu nedokoukala. Jednička byla podle me mnohem lepší, tohle byl takový slabý chudý odvar. A mohl mi by někdo vysvětlit, jak se dostala z ty bedny?!
Ženy sobě (2011)
Už dlouho se mi nestalo, že by mi všechny hlavní postavy byly tak nesympatické a protivné... A fekální humor v oblibě nemám, stejně jako prvoplánovost. 2,5*
Intimní past (2011)
Scénář k filmu měl celkem tak asi 40 stran, podle mého odhadu. Sice nemám ráda moc ukecané filmy, ale filmy, kde se nemluví skoro vůbec taky nejsou žádná hitparáda. Hilary víc neoblečená než oblečená, dělajíc plno nesmyslů, prsklej magor, co trpí komplexem z dětství.... A vychází z toho slabší průměr.
Kazatel (2011)
Slátanina... totální slátanina... Nabušení vraždící kněži, slizcí mutantoidní upíři, apokalyptický svět, hi-tech vybavení a církev. To jsou pro mě věci, které prostě nejdou absolutně dohromady. Snad jen díky Paulu Bettanymu a Camu Gigandetovi jsem to dokoukala. Ale chvílemi mě to uspávalo. Děkuji, nikdy více.
Rango (2011)
Třetí hvězdička je za hudbu, která se mi na celém filmu líbila nejvíc. Jinak bych snad dala i dvě... Ačkoliv animace je výborná, tak příběh a stylizace šla zcela mimo mě. Filmy alá western mě nikdy nebraly, ošklivá vypelichaná zvířátka mě nenadchla a hlavní hrdina mi byl po pár minutách tak protivný, že jsem myslela, že to snad nedokoukám. Potom se to trochu zlepšilo, ale mezi mé oblíbené filmy Rango patřit nebude....
Temná krajina (2009)
Tak strašně amatérsky a hrozně natočenej film jsem dlouho neviděla! Nechápu, jak jsem to vůbec zvládla dokoukat do konce... Jak to dopadne je očekávatelné skoro od začátku a konec, ač smutný, tak mě spíš "pobavil". Špatný, špatný..... Jediná věc, která se mi líbila, byl účes Lauren German.
Hon na čarodějnice (2011)
První polovina byla v pohodě, dokonce jsem si říkala, proč většina lidí z okolí o filmu mluvila jako o blbosti... Ke konci jsem pochopila... škoda.
Mechanik (2004)
Christian Bale je.... neskutečný!
Láska a jiné závislosti (2010)
Zasloužené silnější 3*. Vynikající ústřední dvojice, dobrý námět (asi se u mě projevila úchylka z oboru:)), nebylo to tak stupidní jak jiné "romantické komedie". Jo, pěkný...