Recenze (320)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Standardní Rodriguezův úlet. Velmi dobrý. Ta ženská s nohou vod stolu je krutá :-).
Mé jméno je Nikdo (1973)
Na můj vkus až příliš patetické a zdlouhavé loučení se starým divokým Západem. Přesto dávám 3 hvězdy, Leone je Leone a Morricone je Morricone a dohromady prostě jinak prima.
Gran Torino (2008)
Po tomhle filmu jsem byl chvilku hodně smutnej, ani nevím proč. Kdesi se mě to hodně dotklo. Skvělá hudba. Veškerá slova chvály již byla vyřčena.
Nestyda (2008)
Úplně o ničem, fakt slabota, prázdnota...hvězdička je za pohodovou hudbu. Zklamání. Blbá nálada se táhne celým filmem.
Jezero 2 (2007) (TV film)
Trága.
Železný Golem (2011) (TV film)
Kuky se vrací a můj divokej průjem jsou mnohem strašidelnější...
Air Force One (1997)
Akční emerickej prezident...dětinské, hloupé a neskutečné jako sovětské válečné filmy.
Superžralok (2011)
Žralok, co zakousne stíhačku v letu. :-)))
Česká hvězda 2011 (2011) (pořad)
Milej Barrandove, Rytmusi života a podobně, tu cenu návrat roku jsi pěkně posral. Bartošová místo Neckáře ? Tohle mi teda hejblo žaludkem...
Až bude padat hvězda (1976) (TV film)
Přátelé, tak tohle mě dostalo...nic víc nejsu schopnej říct.