Recenze (115)
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Tohle nemůže být myšleno vážně. Tak neuvěřitelně laciný a zbytečný film jsem už dlouho neviděl..
Bite (2015)
Tento film bude mít zcela jistě negativní vliv na turistický ruch na Kostarice.
Polednice (2016)
To vyobrazení českého venkova v roce 2015 to myslí režisér vážně? Ostuda. Film je celkově nemastný, neslaný a nadhodnocovat to pouze kvůli "snaze" natočit horor a oživit českou scénu mi přijde scestné.
Milenci těch druhých (2015)
Taková ta nudná lovestory, kterých existuje nehezky mnoho (a lepších). Tato je ještě k tomu otravně zdlouhavá.
Steve Jobs (2015)
Takhle špatný životopisný film si Steve Jobs určitě nezasloužil.
Zoolander No. 2 (2016)
Toto je skutečný vrchol trapnosti a zbytečnosti.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Souhlasím s tvrzením, že tady nejvíce filmu škodí jeho název. "Cloverfield" - jakmile jsem to v názvu viděl, čekal jsem ne až tak psychologické sci-fi, které jsem tady dostal, s Cloverfieldem to nemá takřka nic společného, takže je to nechutný marketing! Závěrečné shledání s mimozemšťany také za nic nestojí. Když budu chtít koukat na lidi ve sklepě (chcete-li v bunkru), tak si pustím pro mě o mnoho lepší The Divide (2011)..
Kon-Tiki (2012)
Působilo to tak realisticky.... až místy bohužel nudně.
Southbound (2015)
Slátanina jako blázen...nudné, rutinní...
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Nemastné, neslané a bohužel dost nudné. Sem tam nějaký vtipný moment, ale celek prachsprostě mdlý..