Recenze (77)
Celestinské proroctví (2006)
Celou dobu jsem čekala kdy vyjde najevo ze jedou na drogách... 😄
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Z tragické nejnovější trilogie nejlepší díl. Vzhledem k tomu hodnotim více hvezdičkama.
The Conspiracy (2012)
Nic nového, ani zajímavého to člověku nepřinese... ztráta času... škoda...
Vražedná práva (2014) (seriál)
Chytré a inteligentní :) Donutí vás myslet!
Lidé zítřka (2013) (seriál)
V některých ohledech silně prvoplánové... občas i málo promyšlené a předvídatelné... v podstatě vám seriál nenabídne nic až zas tak originálního...
Kobry a užovky (2015)
Já si prostě nemůžu pomoc, ten film je zatraceně POVEDENEJ! Vůbec jsem to od něj nečekala. Numero uno z toho co se u nás v poslední době natočilo. Moc se mi líbí jakási bezprostřednost se kterou je příběh vyprávěn. A o bratřích H. ani nemluvě :) Děkuju za skvělých 111min
Teorie všeho (2014)
Nemá cenu vyčítat jednoduchost s jakou je film vyprávěn. Nejedná se o složitý rozbor Hawkingova života. Jde spíše o kouzelnou romanci. Buď to přijmete a film vás okouzlí... nebo ne a film odmítnete. Vše závisí na vašem úhlu pohledu. Spíše než o Stephenovi je film o Jane, ale to vůbec ale vůbec nevadí. Mile mě o překvapilo.
Horší než smrt (2007)
Odlehčovák... nic víc, nic míň od toho nečekejte...
Pořád jsem to já (2014)
Moc hezky vyprávěný příběh... Julianne Moore je fantastická
Vinaři (2014) (seriál)
Na české podmínky je to "numero uno" co se týká seriálů posledních let.