Recenze (154)
George Carlin: Jammin' In New York (1992) (TV film)
No, já viděl tohle vystoupení jako druhé v pořadí (po Complaints and Grievances) a přišlo mi to, narozdíl od ostatních, o něco slabší. Výbornej byl začátek o válkách a pak taky konec, ale prostředek mi přišel trochu hluchej . . .
George Carlin: Complaints and Grievances (2001) (TV film)
Tak tohle byla parádička, sotva jsem začal smutnit, že jsem od svého oblíbence Louise C.K už viděl úplně všechno a že se nic nového v nejbližší době nechystá, objevím tohoto týpka, kterej je stejně přísnej a ještě k tomu v úplně jiných tématech. Jsem moc rád, že všechny ostatní vystoupení mám ještě před sebou a už teď mám jasno, že mě čeká 7 hodin zábavy. Sprostej, cynickej, bez hranic.
Chobotnice (1998)
Poprvé jsem to viděl ještě na základní škole a z nostalgie jsem si to pustil znovu a musím říct, že mě to nyní bavilo mnohem víc, než tehdy. Je z toho cítit ta odlehčenost a jak nemusím kloubení komedie a hororu, tak tady to nemělo chybu. Z monstra jsou vidět skoro celý film jen všudypřítomná (a inteligentní? xP) chapadla, ale ono je to dobře, protože to stačí a popravdě když už je monstrum ukázaný celý, za moc to nestojí. Jak je uvedený v zajímavostech, není ve filmu kladných hlavních postav, takže po většinu času máte takovej divně škodolibej pocit =)). O něco lepší ***
Hatchet III (2013)
Komu se líbily předchozí díly, rozhodně zklamanej nebude. Efekty jsou slušný, krev teče hektolitrama, lidé umírají po tuctech =)).
Pod kůží (2008)
No mně osobně to monstrum moc povedený nepřišlo. Bodlinky a jejich projevy byly docela příjemný na sledování, ale jako samotný to nebylo moc děsivý a hlavně ani moc ukázaný. Bohužel mi to stvoření přišlo lehce impotentní, vzhledem k tomu, co se mu povedlo za celou tu dobu udělat v porovnání s tím, co jsme viděli, že umí. Půlku filmu jsou v bezpečí díky dveřím a výloze, kterou se ani nesnaží nějak barikádovat a dveře (jak je několikrát ukázaný) zamykají jen podle nálady nejspíš a bohužel jim to proti tomuto nepříteli stačí. Nebudu už moc víc konkretizovat, abych zbytečně neprozrazoval . . . Velký plus byli herci, kteří mi sedli všichni.
Louis C.K.: Můj ty Bože! (2013) (pořad)
Moc jsem se těšil, až přijde další vystoupení a jako obvykle mě velice potěšilo. Jak jsem uvedl už někde jinde, nemám chuť srovnávat s ostatními díly . . . Louis je pořád stejnej, a proto mi to tak sedí x). Škoda, že si právě dává pauzu a další jen tak nebude.
Man (2012)
No ano, je to vcelku trefné, ale ne všechno je černobílé a má pouze špatnou stranu. Jak už napsali mnozí přede mnou, škoda toho konce.
Neznámý (2011)
Příjemné překvapení. Svižné a nenudící, místy depresivní a zároveň svěží. Herecké obsazení mi neskutečně sedlo.
The Last Winter (2006)
Zaprvé se mi líbilo hlavně tísnivé prostředí . . . Mám rád horory, které se odehrávají v zimě, na ledu a mimo civilizaci (on je ostatně z tohoto prostředí i můj nejoblíbenější horůrek vubec). Začátek pozvolný, ale z mého pohledu ne nudný, střední část napínavá a zajímavá, konec mi přišel trochu ošizený, ale to nebudu rozvádět, abych zbytečně neprozrazoval děj. Celkově se mi film líbil a rozhodně mi nepřišel zdlouhavý, jako některým místním uživatelům.
Vlak do pekel (2008)
Jediný, co můžu ohodnotit kladně, jsou efekty a provedení eliminací (nejlepší je pro mě asi kousek s páteří). O ostatních věcech jako je atmosféra, herci, příběh a průběh se to ale říct nedá. Když to vezmu postupně, tak atmosféra vlaku není ničím zajímavá a také tím, že existuje jen jedna cesta skrz vlak, docela nudná. Herci jsou pak typické oběti, o nichž se nemusíme nic dozvědět, protože jediná jejich úloha je být dřív nebo později eliminován a cokoliv, co podnikají do doby, než se tak stane, prakticky nemá žádný význam. Příběh je pak docela uhozenej a těžko uvěřitelnej . . . Nehledě na to, že si američané možná doopravdy myslí, že po Evropě jezdí vlaky, ve kterých vás bez větších problémů zbaví orgánů tak, aby byly ještě použitelné. Slabší **