Recenze (93)
Rec 2 (2009)
Ještě o kapku lepší a akčnější než první díl.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
V naprostém momentálním okouzlení mohu říci jedno: jeden z 5ti nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděl.
Králova řeč (2010)
Fenomenální přehlídka vysoce vyzrálého herectví stran hlavních představitelů, díky nimž jsou všechny scény opravdovým požitkem pro zrak i sluch a vůbec celý nervový systém. Opravdu, již dlouho jsem nepociťoval takové napětí, jako před závěrečným projevem Colina Firtha, a to i přesto, že jsem s touto částí historie obeznámen. Příběh krále Jiřího VI. je zkrátka tak neuvěřitelný a cliché, že je vlastně nádherné vědět, že se zakládá na reáliích.
Synku, synku, cos to proved (2009)
Velice vtipné spojení divadelního dramatu Oresteia s kriminálním (lehce absurdním) dramatem. Banální zápletka podkreslená povedenou hispánskou hudbou dává vyvstat velice zajímavému výsledku.
Vesnice (2004)
Neuvěřitelně zajímavý film, který mi byl doporučen v rámci amatérského studia sociologie. Příběh zvláštních, okolním světem negativně poznamenaných lidí, kteří jsou ochotni chránit nevinnost svých dětí za tu cenu, že je uvrhnou de facto do vězení strachu.
Beowulf (2007)
Legenda o Beowulfovi má veliký filmový potenciál, ale takhle jej zahodit a zmršit? A ten Grendel? Animace místy horší než v průměrných PC hrách? Nic moc.
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
Superkoncetrované meganásilí, extradávka skvělých nápadů.
Grindhouse: Don't (2007)
Suprová záležitost, která ze mě vytřásla duši. Kéž by všechny ty trailery jednou vznikly jako filmy. Nebo možná ne.
Zeitgeist: The Movie (2007)
Skvělý film pro milovníky židozednářsko-bolševických konspirací, astrologie a podobných sraček... Veliké odhalení pravdy pro dutohlavy a braindeady.
Dogma (1999)
Už dlouho jsem neviděl takhle zábavný film. Úžasný Snape v roli Hlasu božího, Jay a Bob...prostě sranda a relax. Bezbožná řachanda a skvělí kluci z Huntinga.