Recenze (43)
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Nádherně výpravné veledílo!
Sing Street (2016)
Skvělé, odlehčující, pohodové, inspirující a depresivní.
Free to Play (2014)
Ještě jsem to nedokoukal, ale už teď vím, že je to výborná reklama :D
Králova přízeň (2008)
Film má spád a atmosféru. Herecké výkony super. Bohužel hvězdička dolů za historickou věrohodnost.
Stážisti (2013)
To, že je to plný klišé, je, předpokládám úmysl. To, že to má být nějaká moderní pohádka, budiž. To, že je to natažený na dvě hodiny, nelze prominout.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Když jim to vydělává, tak proč ne.
Monstrum (2008)
Hodinu a půl poslouchat jak někdo řve a běhá s roztřepanou kamerou. Úžasný zážitek.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
V popisku seriálu mi jen chybí žánr komedie, protože seriál je plný neuvěřitelně směšných scének a frází. Nevím zda jsem tak cynický, ale u seriálu se stále něčemu směju. Taky bych nečekal, že si budu přár, aby se hlavní postavě oblíbeného seriálu stalo něco špatného.
Avengers (2012)
Akční filmy mne už moc neberou, ale tenhle nebyl zas tak špatnej. Pokud člověk přečká tu všechnu omáčku vokolo, tak nakonec se dočká i celkem dobré akce na konci.
Moneyball (2011)
Musím říci, že filmy se sportovní tématikou mne příliš nebaví ani nelákají, ale tento mne i celkem zaujal. Možná spád ke konci mne trochu zaskočil. Co se týče hodnocení tak jsem se rozhodoval mezi 3 a 4, ale nakonec, už jenom z úcty k mým kamarádům baseballistům musím dáti za 4 :-)