Poslední recenze (312)
Země (2021)
Pěkný film. Přestože celovečerní co do stopáže, divácky mám trochu pocit, že jsem viděl skvělý kratký film. Spoustu věcí si člověk musí domyslet, roční období mine během pár střihů... a možná že právě v tom je síla snímku - hlavně ve druhe polovině, první by ještě snesla trochu zkrátit, hlavně o flashbacky. Celkově velmi lidský a hořce nadějeplný film, na který se i díky nádherným scenériím příjemně dívá.
Moby Doc (2021)
Moby patří mezi mé vůbec nejoblíbenější a nejposlouchanější hudebníky, takže jsem možnost, dozvědět se o jeho životě trochu více, uvítal. Nejedná se jen o popisný dokument, ale vyprávění samotným Mobym, proložené řadou zajímavých úvah. Na druhou stranu některé pasáže by asi mohly být vystřihnuty a mně osobně chyběl také trochu větší vhled do Mobyho rozmanité tvorby. Ale respektuji, že o tom dokument úplně nebyl. V každém případě pro fanoušky takřka povinnost.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Po dlouhé době jsem se odhodlal podívat na něco z české seriálové tvorby, zlákán skutečností, že vzniklo taky něco jiného, než stopadesátá kriminálka. A bylo to dost utrpení. Bulvární lascivnost, buranské dialogy, absolutně nezajímavé povrchní postavy... Zajímavé triky a efektní dobová výprava na všechno nestačí. No nic. Tak já to zase za pár let a dalších dvě stě kriminálek zkusím.