Recenze (276)
Fallout (2024) (seriál)
Pro mě, který v tom světě odehrál stovky hodin, naprosto geniální. Věřím ale tomu, že se to muselo líbit i každýmu, kdo o hře neměl dosud ani tušení. Bravo!
Bábovky (2020)
Všechny postavy jsou totální hovada! Jestli tohle žije kolem Třeštíkový, tak se nejde ničemu divit...
Věc: Počátek (2011)
Podruhé viděno teď po asi 11 letech a musím říct, že mě to bavilo mnohem víc, než kdysi. Jestli to nebude tím, že aktuální produkce podobných filmů je jaksi absolutně sračkoidní.
Serenity (2005)
Můj novej kult!
V letu (2024)
Dal jsem to celý! Hned potom jsem ale asi na hodinku usnul a po probuzení už jsem si z toho nepamatoval skoro nic. Tak asi tak... Vystihuje to ale určitě sousloví "promarněná příležitost".
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Než mistrná rebelka odejde z vesnice, tak je to fajn, ale pak to jde do kytek. Dokonce jsem se musel ujišťovat, jestli jsem u toho párkrát neusnul... Ale ne! To jen prostě Zack asi chystá nějakou superverzi. Tahle totiž vypadá, že tam vypadla minimálně půlhodina scén! Spousta věcí nedává vůbec smysl... Nejvíc je to asi vidět při "verbování" všech těch pajduláků. "Jdem dělat revoluci. Sice vůbec nevím kdo jsi, ale nechceš jít teda taky?" "Eeeeh..... No tak jo - zabiju tady pavoučka, co krade děti, ale vlastně nevím proč ho zabiju a proč krade ty děti, ale hned jsem u vás." Nebo: "Jooo, moment - musím tady ještě deset minut krotit nějakýho ptáka. Až to bude, tak ho tady ale nechávám. Zack říkal, že to bude jako vtipný, páč si všichni budou myslet, jak si ho vezmu s sebou a jak mi pak na konci zachrání život, když budu odněkud padat. A ono prd - hahahahaha. To je vtipný, co? Hahaha.... No jo, už jdu!" Nebo: "Jsem vožralej jako prase, jakejpak generál?! Nech mě tady umřít, nic jsem nedokázal, jsem kazišuk, dement a budižkničemu! Ale když mi uděláš krátkej proslov, jak jsem byl nejlepší, tak jdu, no!!! Ještě si ale pak jako hodně drsně stoupnu, jo? To sice taky nedává vůbec smysl, ale to už nikdo nebude řešit... Hlavně, že to bude drsný! "
Velká premiéra (2022)
Film by ušel - nebejt toho děsivýho hudebního podkladu. Paní Koubková mě teď bude strašit ze snů.
Mayday (2023)
Přesně takovej film tady hrozně dlouho chyběl... Žádný přemejšlení, jen si to užít a jít spát. Paráda!
Princ Mamánek (2022)
Za odvahu a nádhernou hudbu musím dát hvězdičku navíc! Tím, že je tady hodnocení takový, jaký je, jsem čekal další debilní pohádku, a ono prd. To muselo bejt v kinech nasranejch rodičů... Chachá! Já jsem Honzu Budaře nikdy moc nemusel, ale tímhle mě dostal... Bavili mě herci v čele s panem Javorským, Veronika je krásná, Ondra Vetchý boží a nakonec i to s tím hlasem pana Kemra bylo skvělý! A nic bych za to nedal, že ty dvě megaotravný čarodějnice tam takhle byly megaotravný schválně a Honza si díky nim takhle s náma vytřel prdel. Bravo!
Betlémské světlo (2022)
Je mi moc líto, že to musím napsat, ale je to opravdu hovadina! Druhá hvězdička je jen z úcty ke staršímu Svěrákovi...