Recenze (1 854)
LaRoy, Texas (2023)
Je to sice kopírka stylu bratrů Coenů, ale bavil jsem se velmi.
ABBA: úspěch navzdory (2024)
Zatím asi nejkomplexnější dokument o skupině ABBA co jsem viděl.
Zásah štěstím (2023)
Průměrný a ne příliš překvapivý příběh. Na starší Woody filmy to nemá.
All Creatures Here Below (2018)
Slušně depresivní indie drama s výborně hrající ústřední dvojicí.
Severní vody (2021) (seriál)
Tohle se hodně povedlo. Colin Farrell je skvělej.
Vysvoboď mě (2024) (seriál)
Povedená miniserie. Sociální drama z prostředí drogových gangů zneužívajících děti.
Odcizení (2024)
Na celovečerní debut velmi dobře zpracované chvílemi napínavé sociální drama.
Zatracená krvavá láska (2024)
Povedenej noir osumdesátkovej thriller, kterej smrdí potem a krví rednecků. Výborně obsazený.
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (pořad)
Na začátku to hrozně drhne, ale jak dojde na komunikaci s publikem tak jsem se řezal.
Sobík (2024) (seriál)
Hustá story! Pokud to není fake a Gadd to opravdu prožil, tak jde o odvážnou zpověď.