Recenze (440)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
kdo jsi a cos udělal s timem burtonem?!.. :(
Medvědí bratři (2003)
starou disney animaci nesnáším, ale tenhle příběh je natolik silný, že mi to po chvíli přestalo vadit.. moc hezká, dojemná pohádka.
Já, padouch (2010)
nesnáším 3D, ale tohle stálo za to.. + skvělý dabing, hudba. hold moc příjemné překvapení, sympatický příběh, i když to není nic převratného.. chci domů pár mimoňů, prosíííím.. :)
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
nečekala jsem upřímně vůbec nic - jen tak z nudy jsem to otevřela a až u závěrečných titulků mi došlo, že jsem přilepená k monitoru. neskutečně super, ve stylu starých burtonovských kousků..
Vzhůru do oblak (2009)
poslední pravý pixar.
Auta 2 (2011)
proboha, co se v tom pixaru stalo??
Drtivý dopad (1998)
nadčasový snímek (s morganem freemanem jako prezidentem) :D ..armageddon je větší klasika, to je pravda, ale ani deep impact neurazí.. jenže ani nenadchne, prostě typický vyumělkovaný apokalyptický doják s příjemnou hereckou bandou.
Ray Donovan (2013) (seriál)
jeden jediný díl a podařilo se mu mě rozsekat - doufám, že ta atmosféra vydrží co nejdýl.. je to kinky & sick, ale v dobrém, plné všeho, co má dnešní divák rád - sex, násilí, drogy, psychologické sra*ky, nějaká ta akce.. schreiberovi tahle role hodně sedla a i celkově je obsazení seriálu výborné.. s končícím dexterem už bylo načase, aby šoutájmáci přišli s něčím novým.. snad to nebudou (jako dexe) natahovat a kvalitu si (na rozdíl od dexe) udrží. me (really really) like!
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
tak přece jen existuje spravedlnost! :)
Zlatý hattrick (2001)
nagano už asi nic nepřekoná, ale tohle byl taky hoooodně silný zážitek.