Recenze (32)
6 underground: Tajné operace (2019)
Už dlho som nevypol film po prvých 10 minútach.. Ľutujem len, že som to neurobil skôr. Nezmyselná akčná naháňačka po Florencii, hlúpe reči, toto sú akčné filmy alá Netflix?
Hackerville (2018) (seriál)
namet ma zaujal no cakal som troska profesionalnejsie spracovanie temy :(
Pomsta (2017)
Uplna strata casu, jednu hviezdicku na vyse som dal caji za zadok ;)
Valhalla (2013)
nadhera!
Vikingové (2013) (seriál)
Velke + a 4* davam nielen za casting ale aj za snahu drzat sa historickych faktov. Po druhej serii je to 5*
Life Cycles (2010)
nic lepsie som nevidel, zimomriavky po celom tele v kazdej minutke..
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
to ako skoncilo? telenovely uz aj do kina pustaju?
The Art of Flight (2011)
nezabudnite si pozriet aj That's It That's All
Into the Mind (2013)
Ranař (2011)
otrasny namet na film..