Oblíbené filmy (10)
Střihoruký Edward (1990)
Zrození Planety opic (2011)
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř povstal (2012)
Nespoutaný Django (2012)
Kult hákového kříže (1998)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nedotknutelní (2011)
Rivalové (2013)
Závody F1 mi celkově nic neříkají. Nikdy mě nebavilo dívat se na "autíčka" jezdíc po okruhu x kol. Těchto závodů jsem od startu do cíle viděl asi tolik, že bych je spočítal na prstech jedné ruky. Příběh Jamese Hunta a Nikiho Laudi mě ale dostal dokonale. Za mě 5 hvězd a posun do příček "One of the best movies I have ever seen."
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Byly časy, kdy jsem tenhle film viděl třeba třikrát za den a nedávno jsem to znovu stáhl, abych zjistil, že mě to baví stále stejně.