Recenze (275)
Ochránci (2017)
Kopie fantastické čtyřky ale film má své kouzlo a nebylo to tak zlé, určitě se podívám i na dvojku.
Půlnoční dítě (2016)
Snažil jsem se na to koukat čtyři večery, imrvére jsem usínal trápením a nudou, nakonec jsem se dostal na 40 minutu cca a smazal to, než si kurvit další večery takovou slátaninou.
Black Books (2000) (seriál)
Tak 60% no. Takové jednotvárné sem tam dobrý stupidní humor.
Ghoul (2015)
Já tyhle druhy filmů alá vyklepaná kamera prostě zbožňuju. Dokonalá atmosféra, dokonalá hrůza, no prostě paráda.
Vesmír mezi námi (2017)
Není nic lepšího, než scifi skloubené s romancí. Moc pěkná podívaná na dva světy.
Rozkaz zabíjet (2016)
Taková likvidační oddechovka jednou a dost, ale roboti byli moc sympatický a dobře provedený.
Pán času (2005) (seriál)
Jako dobrý že je tam minulost budoucnost přítomnost tak nějak různé prostředí, jako vesmír, král klacek a nebo extrémní budoucnost. Jen po čtvrté sérii když se imrvere opakují ty sami zásporaci, tak mi to lezlo krkem, i z nosu kapal ušní maz. Na hlášku "vyhladit" mám těžkou averzi a počítám že se mi to v té skopove hlavě bude dlouho vzpomínat.
Divoká karta (2015)
Žvanění a žvanění, dvě tři akce a čau, největší slabota ze Stathamem
Legenda o vraždícím strašákovi (2013) (TV film)
Nevim teda, mě se to vcelku líbilo, bylo fajn že většinou se tyhle typy filmů natáčí na jednom místě, tady byli masakry, jak v budovách, lesu, tak precizní závěr na lodi.
Život (2017)
Precizní propracovaný scifi horor jak má být, mohlo by být pokračování.