Oblíbené seriály (6)
Hvězdná brána (1997)
Když člověk potká v životě ikonu a životní směr, tak to pozná :o) Pro mě je SG IKONA ŽIVOTA :o) Co k tomu víc dodat. Za mě 5* a DOPORUČUJU
Protiúder (2010)
Skvělý, rychlý, profesionální, vymakaný, prostě BOMBA. Seriál, na kterej se můžu koukat pořád kolem dokola a pokaždý mě to chytne. Konečně pořádnej military seriál z dnešní doby. Za mě skálopevných 5* a BEZ POCHYB DOPORUČUJU