Recenze (52)
Hospoda (1996) (seriál)
5* ... Jednoznačně nejvtipnější český seriál. Famózní Potměšil s Nárožným plus skvělý Knop coby pan domácí.
Nespoutaný Django (2012)
Obrovské překvapení ale na druhou stranu ... je to přeci Tarantino :)) !
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Tady není potřeba nic dodávat. Fenomenální začátek nejlepší trilogie všech dob.
Osudový dotek (2004)
Kdo z nás by nechtěl změnit minulost ? 5/5
Rváčův deník (1995)
Tolik emocí co jsem zažil při tomhle filmu ... U scény kdy Jim (Leo Dicaprio), bouchal na dveře a prosil matku ať ho pustí dovnitř, mi bylo až fyzicky špatně.
Mlha (2007)
Obrovský zklamání .... Nejsem daleko od 2*
Hačikó - příběh psa (2009)
Miluji tyhle stvoření víc než lidi a nejspíš proto si tenhle film vydobil místečko v mém srdci (slz bylo mnoho) ... Neotřesitelných 5* už jen za nadpozemskou hudbu. Kaczmarek je pán !
Titanic (1997)
Nejlepší soundtrack všech dob,přelomové efekty,úžasný DiCaprio,krásná Kate Winslet ... prostě VELKOfilm jak se patří !
Zelená míle (1999)
Spojení King + Darabont funguje na 100....nééé, na 200% !!! Mimochodem Duncan byl naprosto famozní.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nejlepší sitcom všech dob, bezkonkurenčně. Srovnání se seriálem Přátelé je naprosto zcestné už jen proto že HIMYM je o třídu jinde.