Recenze (58)
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Ty rozhovory mě trochu připomínaly Pulp Fiction.
Sejmi je všechny (2007)
Ale musel jsem před sledováním vypnout mozek.
Taxikáři (1983)
Autoři tohoto filmu nezapoměli na všechno co v podobných filmech má být (sympatický hlavní hrdina, love story, výstřední vedlejší postavy, dějový zvrat před koncem, happy end). Jediné na co zapoměli je dát tam alespoň občas nějaký vtip.
Fido (2006)
Natočit to trochu krvavěj, úchylněj, byl by to skvělý film, ale takto slabší 4 hvězdičky.
Krtek (1970)
Ty 3 hvězdičky se ovšem nevztahují k filmu, ale jedná se o počet promilí v krvi jež jsem měl při jeho sledování.
Ajťáci (2006) (seriál)
Nejlepší roli tu má stejně Christopher Morris
Simpsonovi (1989) (seriál)
Jediný seriál, který sem zbožňoval jako malý a zbožňuju ho pořád.
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Celkem by mě zajímalo jestli byl Jim Hecker pravicový nebo levicový politik.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Když jsem poprvé viděl tento seriál, tak jsem si říkal že chci být politik.
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Některé skeče byly průměrné, někdy dokonce až trapné, ale většina je Mont Everest humoru.