Recenze (58)
Soumrak mrtvých (2004)
Začnu hrát kriket ato ze dvou důvodů: první je tento film a druhý knížka Jak jsem vyhrál válku.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Když sem byl malý tak se mě to líbilo a když sem se na to narvaný díval po letech tak jsem se solidně nasmál.
Lola běží o život (1998)
Výborná ukázka toho jak nepatrné náhody můžou ovlivnit náš život.
Mulholland Drive (2001)
Hodně režisérů umí budovat temnou atmosféru, pracovat skvěle s charaktery postav, protnout film zajímavými figurkami a vtípky, ale jedině Lynch to dokáže u filmu, který nejde pochopit.
Revizoři (2003)
Skvělá kombinace thrilleru, komedie, romantiky a to všechno korunované čistě symbolickou pointou o hledání sebe sama.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Kam se hrabou naše pohádky s triviálními úkoly, jako donést živou vodu nebo tři zlaté vlasy, na úkol pokácet strom slanečkem. A to nemluvím o amerických velkofilmech s předraženými počítačovými monstry, když stejný efekt jde udělat s obyčejným králíkem. A už vůbec nechápu proč v historických filmech utrácejí zbytečně peníze za koně..
Čtyři lvi (2010)
Pevně jsem se rozhodl: Budu sebevražedný atentátník , ale ještě nevím jestli se odpálím v drogerii nebo v mešitě.
Tygr a drak (2000)
Konečně film kde je každá akční scéna neodmyslitelnou součástí děje.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Nevím co lidi vidí na Deppovi v tomto filmu. Podle mě je to jednoznačně jeho nejhorší výkon jaký jsem viděl. Vždyť tam strašně přehrává.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
U tohoto typu pořadů mi dost vadí, když se nedělají živě.