Recenze (62)
Desatero (2007)
A nejlepsi je Liar Rhino.
Bravo, girls! (2000)
Na to, ze je to film o roztleskavackach je to hodne dobry.
Světla páteční noci (2004)
Styl rezie Petera Berga mam rad ale tohle bylo mozna az moc zbesily (kamera porad litala ze strany na stranu a hlavne porad nekam zoomovala) takze me to ze zacatku celkem vadilo a po obsahove strance standartni sportovni drama.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Mohlo to bejt hodne dobry kdyby reziseri nebyli idioti !!
Rozsudek smrti (2007)
SUPERr rezie, Super herci, dobrej scenar = super film
Zlověstné ticho (2007)
Od Jamese bych teda cekal neco lepsiho, oproti jeho dalsim dvoum filmum je tohle pekne slaby.
Dexter (2006) (seriál)
Jedinej serial, kterej znam, kde je kazda dalsi serie jeste lepsi.
Božský Evan (2007)
Pokud se u komedie zasmejete tak dvakrat, tak je asi neco spatne. A este k tomu ten obri rozpocet, kterej zmizel kdovi kam !!!!
Dračí války (2007)
Nejdebilneji scenar co sem kdy videl + dost prumerna rezie + hoodne spatni a nesympaticti herci + na takovejhle film slusny efekty a akční scény = D-WAR
Vnitřní vesmír (1987)
Az na to, ze to chvilema vubec nedava smysl to bylo v pohode.