Poslední recenze (10)
Základní instinkt (1992)
Tak tohle je přesně ten typ filmu, který mě zaujme hned po několika málo minutách. Dobrá hudba, dobří herci, kteří ukázali, že umí velmi dobře hrát, skvělá zápletka a úchvatná atmosféra po celou dobu filmu. Erotické scény jsou opravdu erotické, ale není v nich nic nechutného a v podstatě není ani nic vidět, což je u amerických filmů tohoto druhu celkem neobvyklé a potěšující. Sharon Stone v roli spisovatelky ukázala, jak je jednoduché manipulovat s lidmi a to její přehození nohy přes nohu... Tomuto filmu nemám celkem co vytknout, možná, až na velký počet mrtvol.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Na první pohled bláznivá komedie, ovšem při bližším zkoumání celkem nudný film. Z devadesáti minut mě bavilo asi deset a i to možná přeháním. Těžko říct, jestli je to kvůli tomu, že nemám žádné zkušenosti s marihuanou nebo je to opravdu kravina. Tak jako tak, tento film doporučuji pouze divákům, kteří při jeho sledování budou pod vlivem - a to čehokoli.
Doba ledová (2002)
Tento animák patří mezi mé nejoblíbenější. Ačkoli děj není úplně nejlepší, je zde mnoho vtipných situací a hlášek. Postavičky jsou dobře propracované a velmi sympatické. Stoprocentně nejlepším prvkem je legendární veverka se svým oříškem. I když jsem tento animák viděla již několikrát, ona mě vždy skvěle pobaví a rozesměje.