Recenze (5 558)
Jan Žižka (2022)
Tento film by se dal dlouho kritizovat a myslim, ze uz zde bylo vse popsano... Osobne mi to prislo cele takove umele, hralo si to na neco, co neni... Na druhou stranu se rika, kdo nic nedela, nic nezkazi... A Jaklovi nemam duvod nefandit. Jinak takovy sotva prumerny historicky film (ve svetovem meritku), Zizku jsem tam moc necitil..
A pobežím až na kraj sveta (1979)
Za me dalsi z nekonecne rady detskych slovenskych filmu z normalizace, ktery je divacky malo stravitelny. A nic na tom nezmenil ani takovy schopny reziser jako byl Peter Solan.
Večírek (1968)
Hlavni postava mi tedy moc sympaticka nebyla, ale to vsechno kolem mi prislo neuveritelne vtipne. Na tom vecirku jsem uz chybel jenom ja.-). Takovym komediim uz bohuzel asi odzvonilo. Te scene se slonem urcite, za tu by dneska tvurci byli tahani po soudech za tyrani... Ale za me opravdu povedena komedie.
Srdce je osamělý lovec (1968)
Pekne socialni drama o ruznych predsudcich nasich predku na zapade, ktere nam rada pustila i ceskoslovenska televize. Zajimave postavy a velice zdarily zaver filmu.
Malý Bobeš ve městě (1962)
Myslim, ze tento rodinny ci detsky film oceni uz jen fanousci starych filmu. Neverim, ze by dnesni dospivajici mladez Bobse vubec dokoukala, natoz ho umela ocenit. Ale pohled na tezky zivot ocima maleho kluka je zajimavy a najde se zde hned nekolik momentu, ktere stoji za to videt.
Menu (2022)
Vyborny namet, prostredi, gastronomie jako doprovod k dabelskemu planu... Skoda, ze mi to v mnoha aspektech prijde nedotazene. Trochu zklamani, ale jako thriller uchazejici.
Slepá bába (2005)
Balabanov se vraci ke svemu oblibenemu tematu, kriminality ve velkych ruskych mestech v 90. letech minuleho stoleti. Bohuzel film nedosahuje kvalit jako treba Bratr a jeho pokracovani... Ale da se na to i pres svuj nadhled a vtip v klidu podivat.
Koncert na konci léta (1979)
Antonin Dvorak, Vlacil, Vinklar, Hlavacova... Vsechno dobry, presto vznikl film, ktery me svym tempem a vlastne i pribehem celkem dost nudil.
Noc následujícího dne (1968)
Po vizualni strance neni co vytknout, i pres americkou produkci je nadech Francie zretelny. Radost udela i herecke obsazeni a tajemna atmosfera. Bohuzel chybi vice akce a sviznejsi tempo.
Mlha (1980)
Nejakou latku napeti a mysteriozni atmosfery to ma, ale mlha me nechala jinak klidnym.