Recenze (72)
Spláchnutej (2006)
3* pro film samotnej a ta jedna na vic za vynikajici cervi.Aardmani opet nezklamali ikdyz oproti WaG je tohle jednoznacne slabsi ale porad nadprumerne
Takešiho hrad (1986) (pořad)
:-)))))))))))))))
Prázdniny (2006)
Nothing special. A oznaceni "americka odpoved na Lasku nebskou". WTF?? davam tomu tak max. 5/10. 75% je dost prehnanejch
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Jeden z mala vybornych ceskych serialu. Je radost zjistit ze v dobe Rodinnych pout a podobnych sracek existuje opravdu kvalitni cesky serial. sice se jejich pocet da zpocitat na prstech jedne ruky a jeste vam zbyde ale alespon ze existuji
Přepadení 13. okrsku (2005)
Original jsem nevidel ale tohle se mi dost libilo. Skvela atmosfera. Prevedcivy Fishburne a Hawke. Nemam co vytknout ale do kvalit petihvezdickovych filmu neco chybi a tak velmi slusny 4*
Constantine (2005)
Skvelej Keanu Reeves. Jeden z nejlepsich komiksovych filmu.
Dokonalý trik (2006)
Spis 9/10 ale u tohohle hodnoceni jsou 4* malo takze 5*.Skvelej zazitek.Nemam slov
Mariňák (2005)
Nevim proc ale malem jsem u toho usnul.Po Road to perdition je to pro me velky zklamani, ale presto je to za 3*, ikdyz ani nevim proc
Dr. House (2004) (seriál)
Hugh Laurie je super. Vic k tomu neni co dodat.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Po prvnim zhleduti 3*.Po druhym 4* :-))))