Recenze (18)
Báječný svět shopaholiků (2009)
Já se bavila hodně, některé scény byly vyloženě vtipné a smála jsem se u toho nahlas. Souhlasím s vyslovenou domněnkou, že to má hodnocení takové, jaké má spíše kvůli užovatelům, kteří si na takových filmech nechtějí zahodit svou "reputaci" a že měli celkem jasno předem, kolik hvězdiček dají, ale whatever :) já ty 4* dám, film mi udělal hezký večer. A Isla Fisher je skvělá.
Vyměřený čas (2011)
Námět bezesporu zajímavý, provedení ale značně pokulhává, což je škoda, protože by se z toho podle mě dalo vytřískat rozhodně víc. Celkem mi tam i vadil Justin, kterej není žádnej drsňák a v těch drsňáckých scénách je spíš legrační. Pro mě celkem zklamání.
Horton (2008)
tohle se bohužel moc nepovedlo... těšila jsem se na slona, ale bylo to spíš zklamání a na závěr mě zděsil ten zpěv :D
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
zpočátku takový relativně klasický Indiana, ale postupem času se z toho stávala stále větší nadpozemská blbost. próč?
Red 2 (2013)
musím bohužel souhlasit, že ženské role tentokrát vychytané už moc nebyly (až na Helen - ta je skvělá) a Bruce taky nebyl ve své nejlepší formě, ale i tak to byla příjemná, sem tam vtipná oddechovka, takže 70%
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Audrey Hepburn je prostě kouzelná. Kdysi jsem četla knihu, ale vůbec jsem si ji už nepamatovala, tak mě trochu překvapil happy end, ale byla jsem za něj i ráda :)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Až na ten finální typicky americký proslov jsem se dobře bavila, je to bezva film do autobusu :)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
tak to jsem nečekala, že to bude v červených číslech..ech.
Jeden den (2011)
Jak by řekl Homer Simpson: nůdá! A hlavní hrdina mi byl hrozně nesympatickej, ta smrt mě ani trochu nemrzela a celkově to bylo takový mělký, nedostalo se to pod povrch.
Hotel Transylvánie (2012)
Já se bavila dobře (zvlášť po animáckých zklámáních v podobě Rebelky a Za plotem), takže pro mě za čtyři hvězdy.