Recenze (796)
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Zatím dobré, nečekané. Uvidíme jak dál.
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Zkrátka Cimrmani... Plno hlášek... Takhle brzy jsi nás nečekal viď Oulíku... Špatne Hlaváčku. Tykejte mu. Máte před sebou sprostého vraha. No přinejmenším sprostého podezřelého...
Ten, kdo tě miloval (2018)
Hrozná slátanina. Nezáživná a nevtipná nuda... Troška je proti tomuto mistr vtipu.
Popelka (1969) (TV film)
Celou pohádku mi kazila Popelka, která mluvila z zpívala strašně infantilně. Celkově nevýrazně natočené, nikdo a nic nevyčnívá, až na tu Popelku, která mě neskutečně štvala a vyčnívá pro mne negativně.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Po dlouhé době za mě krásná, vtipná "vánoční" pohádka.
Stockholmský syndrom (2018)
Zajímavé jako "rekonstrukce" jednoho případů, který dal jméno psychologickému syndromu, ale jinak nuda.
Plán pro rodinu (2023)
Za mě dobrý... Sice vytknout ve scénáři by bylo co, ale vcelku jsem se bavil.
Supercela (2023)
Nuda, nuda, šeď, šeď... Katastrofický film, bez katastrofy.
Villa Lucia (2023)
Není to úplně jako Invalida, ale má to taky něco do sebe.
Pan Church (2016)
Skvělý doják. A velké příjemné překvapení Murphy... Za mě byly ty jeho předešlé filmy/komedie sračky. Tady se našel.