Recenze (796)
Zásek (2021)
Souhlasím výjimečně s verbal.
Bělyj tigr (2012)
Tak to byla fakt hloupost. Čekal jsem jak to skončí a najednou byl konec a přitom děj neskončil...
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Tak to byla jízda. Začínám Tarantina podezřívat, že je žena 😂
Equalizer 2 (2018)
Méně zajímavé než jednička, ale pořád celkem dobré.
Páni kluci (1975)
Jeden z nejoblíbenějších filmů mého dětství. Paní Janžurová a pan Somr rozehráli svůj komediální koncert. Pan Augusta trošku v pozadí, ale určitě taky nezapomenutelný.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Takový docela zbytečný film. Jestli čekáte Tarantina, tak nečekejte. 2:35 minut z celkových 2:41 minut nuda, nuda, šeď, šeď... Být na tom v kině, střelím se v půlce do hlavy.
Válečná generace - Eine andere Zeit (2013) (epizoda)
Skvělé uvedení do děje.
Válečná generace (2013) (seriál)
Výborně natočeno. Je potřeba si uvědomit, a tahle série to ukazuje v úplné nahotě, že ne žádní neurčití nacisti/fašisti, jak se rádo říká, ale běžní Němci bojovali a dělali ta zvěrstva. A to jen proto, že pustili k vládě populistického psychopata. Pak už neměli moc na výběr. Z toho bychom se měli poučit.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Mám rád houpání, ale od camcať po camcať. Po první honičce jsem to chtěl vypnout. Kdybych se chtěl dívat na animovaný film, pustím si ovečku Shaun, tam jde aspoň o inteligentní humor. Scénář na úrovni Sharkonado, akorát, že to si dělalo srandu samo ze sebe, tady je ta trapnost nechtěná. 1* navíc za skvělý humor při Space shuttle dvou potápěčů a za Stathama. Bohužel jedna scénka a scénka v titulcích celý film nezachrání. A když to tak shrnu, celkem mě mrzí, že jsem to po té úvodní honičce nevypnul.
Bábovky (2020)
Celkem dobré filmové drama, akorát nechápu tu stupidní hudbu pod celým filmem... Co to je za pitomou módu...