Poslední recenze (5)
Ad Astra (2019)
Vizuálně a zvukově super. Děj pěkný, mně jakožto fandovi vesmírné tématiky se líbily krásné dlouhé záběry vesmíru vhodné pro kochání. Herecky Brad nezklamal. Jediné, co mi vyloženě vadilo bylo pár fyzikálně za hlavu přitažených scén, to mě vždy vykoplo z děje. Jinak pěkné vesmírné drama. Běžte na velké plátno.
Skyfall (2012)
Vždycky jsem věřil v um Daniela Craiga a musím říct, že v tomto díle exceloval. Nemá cenu se dlouze rozepisovat. Skvělý scénář, výborné dialogy, povedená kamera. To vše okořeněno britským akcentem a zachováním tradice MI6. Jediné, co bych vytkl byla příliš velká plasticita počítačem vytvořených scén na začátku (jízda na střeše). Film jsem si moc užil. Uteklo to, k mému smutku, velmi rychle.
Kurýr (2002)
Kurýra jsem si nechával dlouho ujít, protože mi z mnoha stran bylo řečeno, že jde o perfektní Stathamovský kousek. Pomalý rozjezd, groteskní výraz otce Qi Shu alá Kim-čong-ir (Team America) a celkově velmi slabý příběh jsou věci, které mi utkvěly v mysli. Neváhal bych dát dvě hvězdy, ovšem díky mému oblíbenému Jasonu Stathamovi dávám hvězdy tři. Zábava dobrá, seriozně však tento snímek brát nemohu...